30 May 2017

MAUVE.

Dress: HERE    o   Bag: KARL LAGERFELD  o  Heels: CONHPOL ELITE  o   Earrings: HERE   o   Sunglasses: MISSONI    o    New hair: HERE   o   Nails: HERE


Sukienka: TUTAJ    o   Torebka: KARL LAGERFELD  o  Szpilki: CONHPOL ELITE  o   KOLCZYKI: TUTAJ   o   Okulary: MISSONI    o    Nowa fryzura: TUTAJ   o   Pazury: TUTAJ

Kochani, jeśli ktoś jeszcze nie widział zapraszam do oglądania wiosennego wydania Magazynu Modny Śląsk, w którym jestem redaktorem działu mody i fotoprodukcji, jestem także autorką, zarówno pod względem stylizacji jak i fotografii, męskiej okładki oraz edytorialu mody męskiej - KLIKNIJ TUTAJ!
___________________________________________________________________________________________________


DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE

NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ

Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M

7 comments:

  1. ale bajecznie, zgadzam się z komentarzem wyżej. Piękna sukienka <3

    ReplyDelete
  2. Śliczna sukienka :) pięknie :)

    ReplyDelete
  3. Sukienka prezentuje się niesamowicie <3 jestem zachwycona

    ReplyDelete
  4. Piękna sesja... co do stroju Ty - świetnie, ja wyglądałabym tragicznie w tych kolorach XD pozdrawiam. Jestem tutaj.

    ReplyDelete
  5. wow jestem zachwycona:) wyglądasz po prostu obłędnie;)

    ReplyDelete
  6. I read your post carefully that is very nice. I liked it. There are lash extensions des moines iowa portals where you can shop for these useful eyelash extensions and it makes a good buy too. Select the top as well as the best new ranges of eyelash extensions des moines products which are available in the market, eyelash extensions des moines iowa will help you in the long run. So, why to take that risk when you can find some of the best as well as genuine eyelash extensions des moines ia products online?

    ReplyDelete